مشاوره تحصيلي درخت دانش
مشاوره و راهنماي تحصيلي تمامي مقاطع

چه كساني مجازاند در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شركت كنند؟

تنها افرادي مجاز به پيش ثبت نام مدارس شاهد هستند كه از شرايط عمومي و شرايط ايثارگري و شرايط علمي لازم در هر سه مقطع  بر خوردار باشند. كه قطعا الويت با دانش آموزاني است كه طبق شرايطي كه در ادامه بدان خواهيم پرداخت بتوانند با توجه به جدول امتيازبندي امتياز بيشتري را كسب نمايند .

همينطور كه در بالا هم اشاره نموديم شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را براي 3 مقطع داريم اول ابتدايي و اول متوسطه و دوم متوسطه كه همان (پايه اول و پايه هفتم و پايه دهم) مي باشد، به عبارتي ديگر يعني تنها افرادي مي توانند در سامانه سجا چيست؟ اقدام كنند كه اولا شرايط ثبت نام را دارند كه به نوعي مي توان گفت داوطلبان بايد اول سال تحصيلي در هر يك از مقاطع باشند .

دانش آموزاني مجاز به ثبت نام در مدارس شاهد خواهند بود كه هم از شرايط عمومي و هم شرايط ايثارگري و هم شرايط علمي برخور دار باشند

آيا بدون سهميه ايثارگري مي توان پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 انجام داد؟

بله - اگر دانش آموزان بخواهند بدون سهميه ايثارگري پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را انجام دهند مي توانند از طريق سهميه آزاد شانس خود را امتحان امتحان نمايند و حالا سوال اصلي بسياري از دانش آموزان واجد شرايط ثبت نام مدرسه شاهد در معرفي سامانه سجا saja.medu.ir اين است كه:

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سهميه هاي آزاد در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 كدامند؟

سهميه هاي آزاد در پيش ثبت نام مدارس شاهد سامانه سجا 98-99 عبارتند از :

سهميه حافظان قرآن كريم مدارس شاهد

كه در حقيقت شامل تمام دانش آموزاني مي باشد كه حافظ قرآن كريم(هر جزء 50 امتياز)  مي باشند كه اين امكان را دارند براي ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمايند.

شهميه كسب رتبه هاي استاني منطقه اي و كشوري مدارس شاهد

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و كشور و نيز مسابقات در سطح بين الملل شده باشند نيز مي توانند از سهميه آزاد استفاده كنند.

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي دانش آموزان در سطح منطقه و استان و كشور و نيز در سطح بين الملل شده باشند و يا اين كه دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران شده باشند مي توانند از سهميه آزاد در نحوه پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 استفاده نمايند.

ساير سهميه هاي آزاد مدارس شاهد

 

 شايان ذكر است كه فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاهد و نيز دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدارس شاهد محل تدريس والدين و فرزندان كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدارس ايثارگران و فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق عملياتي و فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارات ديگر ) و يا فرزند ويا نوه خير مدرسه ساز و كليه دانش آموزان نيز با توجه به امتياز علمي خود مي توانند متفاضي استفاده از سهميه هاي آزاد در نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند .

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۵:۲۸ ] [ بهنام قادرپور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی