مشاوره تحصيلي درخت دانش
مشاوره و راهنماي تحصيلي تمامي مقاطع

نحوه امتياز بندي سهميه حافظان قرآن كريم مدارس شاهد 98 چگونه است ؟

نحوه امتياز بندي حافظان قرآن مدارس شاهد 98 دانش آموزان در صورت ارائه گواهي معتبر از سازمان تبليغات اسلامي و اوقاف مي توانند با تائيد واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائيد در حقيقت ستاد اجرايي شاهد منطقه به ازاي هر جز حفظ قرآن كريم 15 امتياز كسب نمايند.

 

 

نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن ونهج البلاغه  چگونه است ؟

همچنين تمام دانش آموزاني شاهدي كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند 5 امتياز در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند30 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح كشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند 50 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند 60 امتياز بگيرد .

 

 

حداكثر دوگواهي از منطقه پذيرفته مي شود .

 

 

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران فرهنگي و هنري و ورزشي  چگونه است ؟

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح هاي شاهد و ايثارگران  وفرهنگي و هنري و ورزشي و علمي در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 5 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 30 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي  در سطح كشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 50 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح هاي شاهد و ايثارگران  و فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 60 امتياز بگيرد . شايان ذكر است حداكثر سه گواهي از منطقه پذيرفته مي شود كه مشاوران مشاوره تحصيلي درخت دانش تمامي مراحل را انجام خواهند داد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۰۴ ] [ بهنام قادرپور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی